2012-05-27

Sommarlov

SolBug-face
Såhär fint och soligt var det dom sista dagarna i Bollnäs. Det var inte lätt att koncentrera sig på att packa och flytta då kan jag lova. Den stora, fantastiska tvilling-festen var på onsdagen och dagen efter gjorde jag massa viktiga saker men var lite trött och sliten, så jag hade stora solglasögon och drack pepsi för att överleva.

FlyttaHej då, Bollnäs!
Men sen så packade vi ihop oss och städade (i ett himla tempo) och tuffade iväg i vår lilla kulturtant till bil. Allt gick så fort! Man hann nog inte riktigt fatta att det här året faktiskt är SLUT och att nästa år blir HELT annorlunda, även om vi faktiskt kommer tillbaka till The Ballz.

Hello Kitty SodaSkrivbord
Nu har vi alltså flyttat in i gäststugan på gården hemma hos svärföräldrarna utanför Västerås. Igår var vi på Klubb Hemligheten där Marc and the Matron spelade (bäzzzt) och man kunde dricka Hello Kitty-läsk. Idag har vi varit i kyrkan på pingstmässa, firat Max kusin Magdalenas konfirmation och hälsat på hos min svärmormor. OCH så hämtade vi in ett fantastiskt mintgrönt skrivbord från garaget som får agera arbetsplats åt mig i sommar. Underbart!

Imorgon ska jag på jobbintervju, så håll tummarna för att jag blir anställd på studs! //E

Inga kommentarer: