2012-05-19

Långhelg

Redan i onsdags så drog jag igång helgen genom att åka med singer/songwriter-klassen och några övriga till Stockholm. Såhär har dagarna spenderats, ungefär.

FreddiDragon Gate och Max
Den där välmatchade bruden är Freddi. Hon, jag och några till lekte 20 frågor HELA vägen till Stockholm och det var väldigt kul. På den andra bilden ser ni en flygande Max på det STORA torget inne på den massiva bygget Dragons Gate.

KGB i StockholmBror Olle
Singer/Songwriter-klassen spelade konsert på kvällen på krogen KGB. Det var kul! Det var extra kul också att min storebror kunde svänga förbi.

BlommorHänga
På torsdagen gick jag runt på stan och handlade kläder som jag verkligen behövde och nya solglasögon som jag inte alls behövde men ville ha ändå. Sen mötte jag upp ovan nämnde storebror Olle och vi satt och solade oss på en klippa, promenerade runt stan, kom på planer för hur vi ska tjäna pengar i framtiden och åt falafel.

Arvid och Linda i HumlegårdenJulia i HumlegårdenHej jag själv
Jag bodde givetvis hos mina favorit-brudar Linda och Julia och på fredagen, efter lite bridesmaids-duties med blivande bruden HKLS så gick vi en sväng på stan och sen köpte vi milkshake och pommes och hängde en stund i solen i Humlegården. Arvid kom förbi en sväng också. 

Chini i BaldursalenObligatorisk fotboll
Sen så tog jag sista-minuten-tåg tillbaka till Bollnäs för att hinna lyssna på fin konsert i Baldur med nyskriven musik av en mustasch-prydd fransman. Samme fransman spelade sedan fotboll i kalsongerna och det hela blev en fantastisk fin vårkväll där alla satt och drack öl på filtar och Axel åkte till akuten.

Men det bästa är ju att helgen inte ens är slut än!!!! //E

Inga kommentarer: