2012-05-30

Naturen

Berch

Ibland är det skönt med tid och ledighet och ensamhet. Men idag kände jag bara att jag inte alls hade lust att vara ensam och jag kände mig fullkomligt okreativ och opeppad. Så jag gjorde det enda rätta. Jag tog en långpromenad genom det vackra sommarlandskapet och tittade på träd, diken, kossor, ängar, hagar och alla dom här björkarna. Det var fint och jag hittade ett ställe i skogen där jag tror det kommer växa hundratusentals blåbär så småningom (som jag ska plocka!!). Jag hittade också en spännande stig som jag är sugen på att utforska, men det får bli imorgon. //E

2 kommentarer:

appelpaj sa...

alltså, sjukt fint det är i sverige.

aliciasivert.se sa...

Björkskogsperfektion. Om vintrarna kan man knappt minnas hur fulländad världen kan vara sommartid. Det skulle väl göra för ont. Den här bilden vill jag bara klättra in och stanna i.