2011-10-06

YAY

sims 3

Idag kom paket till mig! Med Sims 3 och Mad Men säsong 2. Det var en present till mig från mig själv. Because I'm worth it. Eh. I morgon sänder vi live-konsert med singer/songwriter-linjen kl 11, lyssna då! Jag har gjort en liten "faktaruta" som kommer vara precis i början.
Annars så har jag och Max införskaffat oss egna badmintonrack (it-sporten just nu) från Team Sportia som vi tänker inviga med buller och bang i kväll. Men först: folkmusikkonsert i From-Olle. Hej! //E

4 kommentarer:

Fredrik P och F sa...

Det är borgerligt att betala för EA-produkter!

(...säger han som köpte BFME2 och expansionen...)

Hanna-Karolina sa...

Jag ser en helkväll. Och sonny, i sims kan man skapa totalt borgarfria miljöer.

Fredrik P och F sa...

Sv.: Jag är rädd att jag måste ändra politisk ståndpunkt först. Har börjat äta de vegetariska alternativen här på Brunkan, just för att jag fylls av så mycket självförakt när jag är en sån hycklare - speciellt gällande miljö- och rättvisepolitiska frågor. Måste verkligen dra ner på min hycklerikvot, och då hjälper det för mig inte att köpa äpplen. Sorry =/

Björn sa...

Pfft, tjejspel.







Okejrå jag älskar Sims.