2011-10-03

Bla bla bla

I got bored so I made a gif hehehoho

Denna måndag har jag försökt att trycka in all kunskap om mixerbordet i radiostudion. Om vilken knapp man ska komma ihåg att trycka på och vilken regel som styr vad och hur man hittar det perfekta startstället på vinylskivan. Jösses.
Efter middagen satt jag här vid datorn och läste bloggar och lyssnade efter bra jingelmusik i mitt musikbibliotek och kände av den där känslan som känns lite typisk folkhögskola. Nämligen den där man sitter på sitt rum med känslan av att man borde göra något annat. Träna, umgås, ha kul, spela eller bara vad som helst. Det är en lite dum känsla ibland, för det är ju viktigt att man tar det lite lugnt ibland också. Jag gick hur som helst till ett övningsrum och övade på dragspel i mer än en timme. Nu har jag ont i ryggen och fingrarna men det var det värt!! Jag ska bli kung på dragspel. //E

1 kommentar:

Fredrik P och F sa...

Innan jag har läst inlägget: Det bådar inte gott med en rubrik som är "Bla bla bla"!