2011-10-07

Nu ska här spelas!

flöjtköpflöjtköp

Jag köpte ju en tvärflöjt, en himlans trevlig en till och med, på en bra loppis i New York. Men jag har inte haft några flöjtnoter, eftersom jag slutade för en herrans massa år sen och noter har en tendens att försvinna. Så jag har länge tänk köpa en flöjtbok och idag gjorde jag äntligen slag i saken.
Hade tur också för musikaffären här i byn hade inte bara böckerna inne utan även 25% rabatt på allt!! Så jag har spelat igenom halva "Flöjten och jag 2" och det känns kanon, har lite problem med trestrukna ess men annars går det jättebra. :) //E

3 kommentarer:

Fredrik P och F sa...

Wow, seriöst, hittade du en flöjt bok!?

Vilken trevligt instrumentval, lär dig spela som Ian Anderson så kan vi jamma =)

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Äh, käften. ;)

Eh.. jo men det ska jag göra. :)

maohlin sa...

Den boken känner jag igen! ^^