2011-10-04

Nörderier

Fina svampar!
Titta vilka fina svampar jag hittade idag. Picture perfect! (Detta har inget med inlägget i övrigt att göra).

Nörd

Apple-nörderiet är på topp i detta nu. Först skapade jag mig en egen ringsignal i GarageBand. Jag är mäkta stolt. Gjorde även en egen jingel!! Just nu följer jag "Let's talk iphone"-eventet där Apple ska outa sin nya iphone-modell. Så himla spännande. Följer en live-blogg och twittrar. NÖRD!! Jag vet. Nya iOs 5 släpps 12 oktober!!!! PEPP!

Annars så har den här dagen bestått i journalistik-lektion, kanelbullar (tack Lena!!) och annat fix nere i radiovillan. //E

3 kommentarer:

Fredrik P och F sa...

Det är inte nördigt att följa "Jobs News", det är slaviskt!

Hanna-Karolina sa...

Haha du är inte frisk. Även om mitt hem om två månader kommer vara totalt äppelierat så kommer jag aldrig nå upp till din jobspsykopatnivå.

Elin Häggberg // Teknifik sa...

För er information så var Job inte ens med. Sådetså! ;)