2011-04-09

Just nu

002003

Denna fina dag började med nybakade scones och frukostfilm. Valet föll på "Stardust". Efter det var jag lite hurtig och tog en jogg/powerwalk i närområdet.
Nu dricker jag varm choklad, äter knäckemacka med ost, tittar på Simpsons och spelar Game Boy color. Rätt najs lördag, om du frågar mig. Ikväll blir det konsert med Emil Svanängen. Adjö. //E


... nej men SJÄLVKLART ska jag dela med mig av mitt recept på varm choklad.

2,5 dl mjölk
2 msk socker
1 msk kakao
1/2 tsk vaniljsocker

Värm i kastrull på spisen och vispa bort alla klumpar. Ta bort när det börjar ryka, då är den perfekt. TADA! Fler Hej Henning-recept.

1 kommentar:

kajsa sa...

min kille försöker förklara att jag är för gammal för game boy. Skithög på honom säger jag. vill ha vill ha vill ha. Om jag inte köpte en ganska jättedyr, men värt varenda krona, resa igår så skulle jag nog kunna köpa ett precis just i detta nu. Åååh