2011-04-14


(klicka)

Dagarna flyter på här. Igår var det friskis, superfin fika med HKLS i fina lokaler, seckis och vintage och massa viktigt prat, dokumentärfilmskursen och alldeles för sen sänggång. Idag friskis, fix med CV:n och personliga brev och storsamling i kyrkan med en föreläsning som fick mig att både bli glad, fundersam och frustrerad. Typ. Även denna sänggång är påväg in under alldeles-för-sen.

Tankar tusen tankar om framtiden och allt vad det innebär. Sommar, höst, skolor, komma-in-inte-komma-in och så vidare. Men det som gör mig så sjukt glad i hjärtat är att jag har världens finaste Max som är så himlans bra och som jag får träffa på söndag!! Jag har även världens finaste roomies, världens bästa vänner och världens finaste familj. Snacka om att man kan vila i att allt kommer att ordna sig, på ett eller annat sätt. Nej nu, sängen kallar. Adjö! //E

1 kommentar:

marielle sa...

ja allt ordnar sig alltid, som du sa till mig :) men fan att man ska behøva oroa sig så jæklans mycket innan det ordnat till sig! :( ska du plugga eller jobba i høst tænker du?