2011-04-07

Det är lugnt.

me and oscar sleeping in

Igår åkte jag och tränade på morgonen men idag kände jag att det fick bli en lat morgon. Så jag tog med mig täcket och såg en film i soffan. Sjukt skönt faktiskt. Ibland får man vara lite lat, tänker jag.
Igår besökte jag och FPF den riktiga skrivarstugan (den som vi hittade sist var inte rätt). Så vi stod där, på marken där Hasse&Tage vandrat så många gånger och hoppades att Hasse skulle kika fram bakom gardinen. Det gjorde han inte. Men vi var glada ändå och gick och fikade på "Hylands Hörna". Ett fint ställe. Herr FPF var helt lyrisk över musiken som spelades och var bara tvungen att sjunga med i alla låtarna. (Monica Z, Veronika Maggio, Simon&Garfunkel). Fina tider. //E

1 kommentar:

Mia sa...

Monica Z i mitt hjärta! Vi gjorde ett jättefint arr på Sakta vi gå genom stan i sångensemblen i trean. Mmm.

OH, coolt att jag såg rätt. Först gången i mitt liv, förmodligen. Jag kan fråga moster Eva. Fast dom har fått huset värderat till nästan 9 miljoner. Känns kanske lite motigt att ge bort det då. Men fråga kan jag ju alltid ;)