2011-04-18

Fina tider

shoes

Jag jobbade i helgen och igår när jag kom från jobbet så kom Max och hälsade på. Det var ju inte mindre än vår 2 års dag!! Tänka sig. Vi åkte till Skeppsholmen och promenerade runt i solen, tittade på de fina båtarna (måste tillbaka dit igen snart med kameran!) och sedan åt vi sushi. Mumsfilliiibaa. På kvällen kollade vi på den fantastiska filmen Babel och åt kärleksmums som min käre Max bakat (och som jag fått som gåva i en mycket fin burk).
Idag är det sommarvarmt och jag har ätit glass i solen med tjejerna jag är ledsagare åt. Nu lyssnar jag och Maxen på musik och ska väl fixa iordning något ätbart! Ciao! //E

4 kommentarer:

Amanda sa...

shit! din blogg är verkligen super fin! älskar bannern!

maohlin sa...

Vilken bra dag :)

Emma sa...

Grattis i efterskott på tvåårsdagen! :) Ja, klart att ni måste komma till Grönan i sommar, jag fixar biljetterna! :)

Ingrid sa...

Åhh, vad underbart mysigt det lät!! Snart ska jag komma och hälsa på dig så kan vi vårmysa! saknar dig min bästa elin