2010-11-02

Grå tisdag

grå tisdag 014  grå tisdag 009 grå tisdag 010 grå tisdag 011 grå tisdag 012
“En vanlig grå tisdag” brukar man ju säga när man menar det mest deprimerande i det som kallas “vardagslivet”. Idag var det verkligen en grå tisdag. Alldeles grått hela dagen och det blev liksom aldrig ljust. Bara mörkare. Tog iallafall en powerwalk för att rensa skallen, men annars har jag känt absolut noll lust till någonting hela dagen. Halvkul! Men nu ska jag iallafall åka ner på stan och fika med mina små rafikisar! Det blir kul! //E

3 kommentarer:

maooohlin sa...

Bilderna förmedlade verkligen känslan. Grå tisdag här också, fast nu regnar det & det finns ju inget bättre än att somna till regn.

Anonym sa...

När du träffade oss så va de väll inte lika grått? ;)

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Sv: När jag träffade mina fina rafikis sken solen i mitt hjärta! :)