2010-11-22

En bra helg


Matsaknet.

Jag har haft en jättebra helg i Västerås hos Max föräldrar. Födelsedagskalas, familjemys, god mat och allmänt gemytligt på alla sätt och vis. Sjukdomen lyckades jag mota med lite amerikanska dundermediciner och god vilja.
Nu har jag dock fått bädda ner mig i sjuksängen igen. Har äntligen fått hostmedicin nu, så jag känner hopp inför framtiden! Dock borde jag ha ätit lunch för två timmar sen. Orkeslöset. Önskar jag var i USA och kunde köpa bagel med loxspread och cola. Men men, ska väl försöka göra ett ryck ner till köket. //E

3 kommentarer:

Fredrik P och F sa...

Du får ursäkta, men den där bageln ser så OERHÖRT obehaglig ut!

maoohlin sa...

Krya på dig, så ska jag krya på mig!

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Sv till FPF: Hahaha, det kan jag inte förstå alls. Jag tycker det ser gott gott ut. :)