2010-09-12

Nu är det valt och betalt

444x (319×119)
Idag tog jag tåget in till the city och gick till svenska kyrkan och förtidsröstade. Känns otroligt skönt att det är gjort! Hade önskat att man kunnat fira det hela på något sätt, mitt första riksdagsval. Det borde ju på något sätt uppmärksammas tycker jag? Jag köpte en sunkissed (skitgod apelsinläsk) och traskade sedan tillbaka till tunnelbanan utan ens ett ynka litet "hurra"!

Nu på kvällen så har jag och Isabel besökt en gratis festival här i närheten och kollat på The Bravery och Train (Heeeey soul sister, hey there mister mister..). Rätt så trevligt sådär! //E

3 kommentarer:

Fredrik P och F sa...

Åh, ja jag hade också velat uppmärksamma mitt första riksdagsval lite... förhoppningsvis får man åtminstone fira den 19 september.

Och du och jag kan nog tillägna valet någon fika, när du har kommit hem =)

Anonym sa...

Hurra för ordvitsen i rubriken! =D

maooohlin sa...

Jag ska också rösta snart, hurra! :)