2010-09-20

Sorgen och kampen

Jag kanske borde vara glad att partiet jag röstade på gjorde sitt bästa val någonsin och nu är tredje största parti i riksdagen. Men det är svårt att glädjas när borgarna kommer hålla i styret och en bunt främlingsfientliga ja-jag-vet-inte-vad-are tagit sig in och tagit en hel massa makt som de inte förtjänar!
Det spelar ingen roll vad de som röstat på SD säger, de har svikit Sverige och de har svikit det som jag tycker Sverige representerar! Det finns inga ursäkter och från min sida ingen förståelse.

JAG ÄR BESVIKEN!

MEN!

Jag tänker ta upp kampen från och med NU! SD ska UT ur riksdagen så fort det bara går. Jag tänker göra allt jag kan och jag tänker engagera mig för såhär får det bannemig inte gå till!

Ni SD:are där ute, just watch me, nu ska ni få se på ett jävlaranamma och ett engagemang som kommer blåsa era mjäkiga dubbelmoraliska "argument" rakt åt fanders!

UPP TILL KAMP!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

På dom bara!! Nu är det dags att visa vad vi går för!

Fredrik P och F sa...

I hear ya, sister! Och jag är med hela vägen.

Främlingsfientligheten FÅR inte få något fäste i Sverige. Det Sverige vi älskar och vårdar ömt.

"Upp till kaaamp emot kvaaalen, sista striiiiden det äääär!"

maooohlin sa...

Ja, det här kan vi inte acceptera. Vi ska göra något åt det här. Det måste vi!