2010-09-07

Fina tider och fina jeans



Jag och Carina har så fina tider tillsammans att jag inte har tid för bloggande. Men nu sover hon så då tänkte jag slänga in ett litet inlägg bara sådär i förbigående. Filmar lite på allt vi gjort, så en "Carina i USA"-film kommer nog dyka upp så snart jag får tid att klippa ihop den.

Vi har gjort allt man borde göra i New York under långhelgen som varit, så idag fick det bli en vilodag med långsovning, brunch på en diner och bio! Kvällen har avslutats med Astrid Lindgren mys!

Hela dagen har jag gått runt i mina nya jeans från Levi's (som man här kan köpa för ungefär hälften av vad de kostar i Sverige) som ni ser på bilen ovan. Jag är så vansinnigt nöjd så jag tror väl aldrig jag varit så nöjd med ett par jeans förut!!

Det var väl bara det! Hej! //E

1 kommentar:

Emma sa...

Ni verkar sannerligen ha fina dagar och ja, väldigt fina jeans!