2011-11-14

New York Del 3

New York-resan
På morgonen ville man bara titta ner från fönstret. Taxibilarna tutar och polisbilarna tjuter natten lång, precis som på film.
New York-resan
Titta vilken snygg Star Trek-tröja Max hittade på Beacon's closet! Jag är så avundsjuk. Men jag kan ju låna/sno den någon gång.
New York-resan
Min favorittidning NYLON! Den är så himla svår att hitta i Sverige. Men om ni ser den - KÖP! Så himla bra. Den enda tidning jag läser från pärm till pärm. Så himla himla bra.
New York-resan
Lite fler frukostbilder. Chocolate Chocolate Chip Muffin.
New York-resan
Daniel's Bagels var kanske inte det bästa bagelstället i världshistorien men det var nära. Himla gott ändå.
New York-resan
Mums!

Mina bilder från den här resan är så himla random. Har redan fotat New York så mycket så de bilderna jag tog den här gången blev inte så jättespännande kanske. //E

1 kommentar:

Emma sa...

Jag skulle verkligen också vilja åka dit. En vacker dag så. Du borde skriva en bok om alla dina fina New York-tips!
Väldigt festliga halloween-utstyrslar förresten! :)