2011-11-09

Hemkommen till hemlandet.

New York-resan

Nu är USA-resan över. I går, efter en lång lång resa, kom vi slutligen tillbaka till Bollnäs och jag stupade överlycklig i säng (jag skrek faktiskt rakt ut i rummet att jag var så lycklig över att få gå och lägga mig i en säng). I morse släpade jag och Max upp oss till frukost och sedan gick vi och lade oss igen och sov till lunch. True story. Är fortfarande lite simmig i huvudet.
Just nu njuter jag av att sitta vid en dator igen och låter internet breda ut sig framför mig i all sin härlighet.
Det ska givetvis komma bilder, berättelser och annat spännande från USA-resan. Det kommer. Sen. Men nu orkar jag ingenting (förutom det här inlägget. Uppenbarligen.) //E

2 kommentarer:

Sofie sa...

Lyssnade precis på Hennigs hörna. Det var görbra! Verkligen! Det är det där du ska göra känner jag! Hoppas du känner samma sak själv :)

maohlin sa...

Ser fram emot bilder :) Kikade lite på Maxs fäjsbok! Så mysigt!