2010-05-26

Hästar

hästar 016 hästar 015
Idag var jag och F iväg på utflykt till samma ställe där jag och Isabel var på utflykt häromsistens. Fast istället för skogspromenad så lekte jag och lilltjejen i lekparken, låg och vilade på en filt och åkte och hälsade på hästarna i stallet.
Stallbesöket fick dock ett snörpligt slut när en viss Mojo (häst) lutade sig fram och nös häst-snor rakt i ansiktet på en viss liten tjej. Då var inte hästarna så roliga längre plötsligt. ;)
Nu ligger jag här och fryser för vårt hus är så välkylt tack vare AC, utomhus är det fortfarande över 25-strecket. Tur att poolen öppnar snart! //E

1 kommentar:

Fredrik P och F sa...

Åh, Mojo är ett så bra namn på ett djur! Det har stått högt upp i min lista över bra djurnamn, sedan länge =)

För övrigt blir det där en väldigt skojig anekdot. Både för dig och för henne. Bara hon inte utvecklar något undertryckt hat mot hästisar nu.