2010-05-21

Epic fail


, originally uploaded by tear.drop..

Idag kom äntligen det fina vädret tillbaka efter några regn/tråk-dagar. Men jag fick knappt njuta av det alls, eftersom min lilla tjej blivit sjuk med snuva, hemsk hosta och lite feber.
Min bästa stund var när jag smög ut på trappen, i hettan och solskenet och läste ut "The invisible man" (äntligen) och började läsa en av Charlaine Harris (som skrivit "True Blood"-böckerna) mysterie-böckerna som jag fått låna av Isabel. Detta skedde medan F kollade på "Kung Fu Panda", bra film, men vi såg den även igår.
Imorgon blir det nog samma visa. Inga powerwalks har hunnits med heller. Dåligt för Hennings hälsa. Ajaj. Men imorgon är det fredag. Yihey! //E

1 kommentar:

malin sa...

Jag brukar gå ut på lunchen & läsa i solen, det är fett värt :)