2010-04-14

Hälsopepp rapport

bokklubb 016 bokklubb 017
Först tänkte jag ju att jag skulle gå ut och gå igår klockan sex på morgonen. Vad tänkte jag med? För det första så var det ju fortfarande mörkt ute, för det andra så var det dåligt väder och för det tredje så var det i allmänhet mycket bättre att köra igång idag. Så jag skippade igår och körde igång idag istället.
Började med att ta en powerwalk innan frukost. Dagens gåmusik blev “Begin to hope”-albumet med Regina Spektor och det var ett grymt val. Passade väldigt bra ihop med vårsolen.
Var mest sugen på pannkakor och varm choklad till frukost, men sen tänkte jag att det får vara mer en helg frukost och gjorde omelett och grönt te istället. Det var ju grymt gott det med! Så än så länge går det ganska bra! //E
Ps! En ny kategori är född: Hennings hälsa. För om jag bloggar om det så kan jag kanske hålla i det också. Ds!

1 kommentar:

Sofie sa...

Ska också försöka bli hälsosammare. Är dock lite tveksam till att blogga om det, för om jag misslyckas blir det ju bar pinsamt, hehe :) Närå, det är nog ett ganska bra sätt att se till att det blir av! Lycka till! :)