2010-04-12

Goodnight moon


setting it straight., originally uploaded by ellepa.

Idag har vi haft gäster över, vilket inte händer så ofta när vi är i NJ. I Vermont är det mer regel än undantag. Det var E's work out buddy, hans fru och två barn och även E's PT. Kan låta som ett tråkigt gäng kanske, men hans PT var fantastiskt rolig och de andra två var mycket trevliga. F fick en tjej i sin egen ålder att leka med och de klickade fantastiskt bra måste man säga!
Nu är allting bortstädat och det är dags att krypa till kojs. T knackade precis på min dörr för att fråga om jag också hörde den obehagliga fighten utanför fönstret nyss. Det gjorde jag. Det kan ha varit ekorrar, katter eller fåglar som hade en vild fight med dödskrik som var det äckligaste jag hört på länge. Huvaligen. //E

1 kommentar:

Emma sa...

Uscha, utanför mitt fönster i Denver var det såna här typ vildhundar som ylade, vet inte riktigt vad det var för djur. Också skitläskigt.