2012-03-31

Jag skulle vilja berätta massa saker för er...

..till exempel:

Jag har
på senaste tiden träffats och umgåtts med vänner och bekanta som är väldigt trevliga!
LindaDansToveFreddi

men jag har inte
hunnit träffa alla, så jag ska försöka multifika i rekordfart nästa vecka. Då ska jag bo i det underbara kollektivet där Malin, Mia och massa annat folk bor!

Jag har
läst ut den underbara boken "Allt är Upplyst" av Jonathan Safran Foer


men jag har inte
haft råd eller tid att få tag på första boken i Hunger games än, som jag verkligen vill läsa!

Jag har
träffat massor med kändisar som kommer till min praktik

Men jag har inte
tagit kort eller någonting för jag är så professionell.. eller nåt. Med undantag för Krunegård som jag smygfotade och mmsade till HKLS så hon skulle dö lite. ;)

Jag har
sett den fantastiska filmen "The Artist" tillsammans med Linda.


Men jag har inte
råd att gå på fler biovisningar även om jag hemskt gärna skulle vilja eftersom det går väldigt många bra nu!

Jag har
drabbats av twitterhybris och har numer ett tics där jag alltid öppnar twitter först på mobilen

Men jag har inte
haft någon dator så iphonen har varit min enda vän. Det är lite tråkigt för min iMac är ju så fin..
DSC_0046

Jag har
skickat iväg Max till köket för att laga mat så att jag kan surfa och blogga en liten stund till. :)

Men jag har inte
tvättat idag, vilket jag verkligen skulle behöva! Dåligt.

Jag har
inte tid att skriva mer nu för maten är klar

Men jag har inte
glömt bort bloggen helt och ser fram emot att göra fler fina inlägg inom kort! 

1 kommentar:

Tanne sa...

Kan tipsa om "Extremt högt, otroligt nära" av samma Jonathan. Helt fantastisk bok!