2011-06-11

Sjung om studentens lyckliga dar

Partey!MaxiStudenten!Farfar

Igår var jag ledig en dag från jobbet för att ta tåget ner till Linköping. Det var ju nämligen dags för min fine lille bror att springa ut från Katedralsskolans pampiga portar till temat av slutmarschen i Star Wars ep 4. :) Jag agerade givetvis paparazzi och skuttade runt med kameran i högsta hugg för att fånga dagen ur alla dess vinklar.
Hemma på Atterboms gata var det som sig bör kalas med släkt och vänner. Himla mysigt att sitta under det stora segeldukstaket i trädgården, äta smörgåstårta, buffé, tårta och dricka champagne såklart. Det var en mycket mycket fin och festlig dag och det kändes lite tråkigt att åka ifrån alla igen på kvällen.
Men nu är jag tillbaka på jobbet och allt är finemangsfint! //E

(Alla bilderna är tagna med instagram-appen på ifånen. Det är min och Max nya favoritapp! :D Om ni också använder den kan ni börja följa mig "hiphopcarola" och så kan jag börja följa er! YAY!)