2011-06-15

I min väska

in my bag
Väska ärvd av mamma/gul plånbok från Target/egenstämplad moleskin/ett fult rosaglittrigt läppglans/En upphittad hårspänns-rosett/försvarets hudsalva/två stiftpennor/Solglasögon från modcloth.com/SL-kort/Uggleväska för mobilen och hörlurarna/iphone/hörlurar.


Försvarets hudsalva
Mmm, försvarets, det kan man inte leva utan!!! Har ett i alla mina väskor.

Worlds most beautiful iphone 4 casette case
Är så kär i mitt kasett-fodral till iphonen.

Fem myror
Fick det här eminent fina Fem myror-fodralet till mitt SL-kort av HKLS. Älskar't!!

Moleskin
Julen i USA skickade jag sånnahär naturfärgade moleskins med egen-stämplade namn i julklapp till flera. Gjorde även några till mig själv. Har alltid med mig en liten anteckningsbok utifall man måste skriva ner någon bra idé, eller ett telefonnummer eller bara rita en liten bild när man har tråkigt.

"What's in you bag"-inlägg är ju väldigt poppis i blogg-kretsar och något som jag själv tycker är väldigt kul att se. Hoppas ni känner likadant! :) //E

1 kommentar:

Sofie sa...

Intressant faktiskt! Kanske ska göra ett jag också... Är ju mycket intressantare än det där med badrumsskåp!