2010-07-17

Mitt sjuhundraförsta inlägg kommer handla om Tim McGraw

Tim3.jpg (350×356)<-en riktigt man

Ja, igår, herrejisses. Tim McGraw, vilken cowboy. Konserten inleddes med en film på honom där han kom åkandes på motorcykel. Sedan så fick man se hans silhuett kliva upp på en trappa, där han intog en mycket "cool" pose. Alltså. Jag skrattade så jag dog. Det kan ha varit kanske 15.000 pers där. MÅNGA hade cowboyhat, de flesta drack öl, de flesta kunde alla texter. Det var en amerikansk upplevelse utöver det vanliga som jag sent kommer glömma. Jag hade liksom föreställt mig att vi skulle till något mindre ställe, några hundra i publiken kanske. Jag. Hade. Helt. Fel.
Jag kan ju säga att country som Tim McGraw inte är min musik. Alls. Men jag uppskattar ändå upplevelsen. Det var roligt, underhållande och överraskande. Vilken kväll. Vilket liv. //E

Inga kommentarer: