2010-07-09

Fredag


Personligen tycker jag att jag är himla tjusig i frillan idag. :) Tjusigt är det också med mitt handledsskydd som jag försöker dölja med en handledsvärmare från Rättviks hemslöjd. Jag har överansträngt mig när jag ritat för många prinsessor, antagligen.
Idag så har jag och F mest hängt och gjort lite allt möjligt. Lyssnat på radio har jag gjort också, i min nya radioapp. När någon sa att hon hette Hanna utbrast lilltjejen:
"Hanna! It's Hanna!" för hon trodde det var H-K. :) Annars så förstod inte F speciellt mycket av det som sas, men hon brydde sig inte, däremot dansade hon glatt till låtarna.

Ikväll ska jag vara barnvakt, så jag kommer nog få genomlida "Ringaren i Notredame". Har jag tur blir det Robin Hood. "He is so haaaandsome for me to marry! I have to marry Robin Hood, because I looove him". Ja, hon är kär i en räv.

Imorgon, tidigt tidigt, ska jag åka med Isabel och Caroline till Boston. Tjoho. //E

5 kommentarer:

malin sa...

Superfin i håret :)

LINDA sa...

hej snygg!

Tette sa...

"genomlida "Ringaren i Notredame" nä nu tror jag väl elin! Nu måste jag kommentera! 1. Alla disney är bra, ingen måste genomlidas! 2. I synnerhet ringaren! 3. Såg inte du den med oss i Karlstad? de måste ju vara ett minne man gärna minns "om och om igen"!

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Tette: Alltså, jag har inte haft något emot den förut. Alls! Och jag föredrar disneyfilmer före till exempel Barbiefilmer. Men när man sett filmen några gånger för mycket, lekt filmen, hört om filmen, lyssnat på låtarna från filmen, ritat karaktärerna från filmen (som människor och sjösjungfrur) osv osv.

OCH ja jag såg den med er i Karlstad och det minns jag med glädje varje gång. Men jag behöver lufta Ringaren lite innan jag kan känna glädje i att se den igen. :)

Tette sa...

Ha Ha Ha! Så känner jag inför Star Wars! du förstår att nu förtiden lever vi i ett SW vaakum! Pojkarna lever SW! tv-spel, lekar, tårtor, kläder osv.. allt!

Men då så då är jag lugn! hoppas att du får möjlighet att lufta lite då!

för övrigt tror jag att jag går på din tid, här är kl 02,01 och de är ju inte alls så bra att man e vaken och kommenterar ringaren då! och det är ännu värre att vara pigg!