2010-07-23

Fredag och semestern är här!!

modcloth 011
modcloth 019
Två “stills” från min modcloth-film (nedan) som ni ska kolla på OFTA när jag är borta! Tävlingen avslutas efter jag kommit hem, 4 augusti eller nått sånt.

Åh, jag dör lite inombords över tanken på att jag imorgon ska hoppa på ett plan till Miami där min finaste Max väntar på mig (han är påväg dit i detta nu, 12 timmars flyg, själv har man knappt tre). Det ska bli så otroligt skönt att bara få ta det lugnt, äta god mat, ligga på en handduk på stranden och lyssna på Sommarprat. Kan knappt vänta!!! Borde kanske börja packa.. ja det kanske är så dags. :) //E

ps! Förresten har jag aldrig varit såhär brun i hela mitt liv. Och detta är ändå pre-semester. Otroligt. ds!

2 kommentarer:

Fredrik P och F sa...

Ååååh ni kommer att ha det såå bra =D grymt!!

Emma sa...

Men så härligt! Ha det superbra och njuuut av din semester! Puss och kram