2011-07-27

Morsning

Tänkte att jag skulle bjussa på en photocabine, för det var ju så länge sen. Några tusen år efter alla andra så har jag äntligen upptäckt hur otroligt fantastiskt Mammas Nya Kille är, så det lyssnar jag på för jämnan nu. Tur att det finns typ tusen miljoner podcasts att hämta. Radio alltså, världens bästa grej!
Inatt drömde jag att jag var vid en stor sjö och en massa operastuderande människor stod ute i den och en av dem hade frack och sjöng "Till havs" medan jag låg och flöt på ytan av sjön och njöt. Det underliga var att melodin var en blandning mellan "Till havs" och "O helga natt" och texten gick:

Till haaaaavs, till havs,
mot hälsingland jag går,
till haaaaavs till havs.

Mina drömmar alltså. En värld inte ens jag själv kan förstå. //E

Ps! Photocabine finns även som ipony-app! Testar't! Tipsssi. Ds!

2 kommentarer:

Fredrik P och F sa...

Haha, MNK upptäckte ju jag för bara någon dryg månad sen =) härligt! Job!

Julia sa...

Men elin!
hur hamnade jag här? av en slump. av massor med konstiga anledningar. Men, JAG HITTADE DIN BLOGG! är det inte underbart? tack för idag. puss och kram