2010-12-01

Photobucket
Den 1/12 2010

Imorse tittade jag på julkalendern och kände att SJÄLVKLART ska det blir en Hej Henning-julkalender. Bara för att julkalendrar är roliga. :)
Så vad skulle då min kalender bli? Well.. jag tänkte göra det som en liten uppvärmning. På flickr finns det nämligen många som genomför 365-projektet. Alltså en bild om dagen i ett år. Jag planerar att börja med det projektet den första januari! Därför blir det nu uppvärmning med Julkalender-projektet. En bild om dagen upp på bloggen, fram till jul. När jag är bortrest får jag försöka lösa det så bra jag kan med mobilen, typ.


Första december - Självporträtt

Ps! GIF.. kan inte låta bli! Ds!

3 kommentarer:

Fiolida sa...

Jättefin idé med julkalender! Å vilken mysig första bild, den där koftan/tröjan ser otroligt vinterhärlig ut! <3

Linnea sa...

SUPERGILLAR! :D

Du är händelsevis inte i Umeå på nyårsdagen?

Anonym sa...

Fina Elin på 1:a december!