2010-12-29

Blogglov?


, originally uploaded by tomato_senya.

Jag har visst tagit lite blogglov. Jag har jobbat på outleten sedan annandag jul, och det blir knappt någon tid över på dygnet. Imorgon ska jag åka mot Västerås direkt efter jobbet (min sista dag!!) och hänga med älsklingen och hans fina familj. Det kommer bli ett så himla fint nyår!

Jag satt tidigare och snabbscrollade igenom USA-tiden på bloggen för att hitta ett inlägg och jag kände ett litet sting av saknad efter det stora landet i väst. Dessutom kände jag en smått chockartad känsla av: "Jag bodde verkligen där. I ett år!!". Ganska cool känsla. Det känns som om min blogg hade mycket bättre innehåll på den tiden (med all rätt). Kanske blir det mer roliga saker att blogga när jag flyttar till Stockholm!!!!!! :) //E

2 kommentarer:

maohlin sa...

Blogglov kan ju vara väldans skönt ibland :) Åh jag längtar tills du flyttar hit!

Anonym sa...

gott nytt år världens bästa Elin!:D hoppas ni hade det mys hemma hos Max! KRamKKam Carina