2009-08-31

Le camera de mobil...

Popaganda i bilder:



















Isak och Sphresa dök upp på festivalen!

Johnossi var grymt!

Jag hittade en ensam och övergiven Kalle Martinson som vi tog oss an :)

Och vi åt stora mängder popcorn!


Lykke Li var bästa konserten, och Anna Ternheim.

Sen så fikade jag och Max med hans syster Mimmi och sen även Olle.

Idag fikade jag med Issa och Malin i soffor med filtar.

Här var mitt resesällis hem, en hund. Söt varen.


Nu är jag hemma och det är ju najs det med. //E

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk att du är tillsammans med en tandlös skeppare från färöarna... (fniss)

Anonym sa...

glad att se att ni fann min bror och att ni tog hand om honom. han är ju så liten.
popaganda såg fint ut. wow. festival du och jag om något år vore inte fel. blir väl sommaren 2011 kanske??!

PUSS linda