2009-08-27

Fynd och igelkottar


När jag rensade bland mina papper på skrivbordet hittade jag en oanvänd biobiljett som jag fått i julklapp av mitt jobb. Tjoho! Mer bio!! Känns som om jag gått mer på bio det senaste året än i hela mitt liv, typ.

Den fantastiska chokladen fick jag i min tack-skål från EFS efter Tanzania. Fick en stor fin plastskål fylld med "filmkvällsgrejer". Och det bästa var att allt var ekologiskt! Tack och bock! :)

Den sista nyheten är att det bor en igelkott i vår carport. Den flyttade in för några dagar sen i en soppåse som skulle ligga över grillen men hade blåst ner. Men vi släppte ut den i trädgården (igelkotten alltså) så att den skulle flytta in någon annanstans. Men idag var den tillbaka i plastpåsen igen. Pappa tömde ut den lilla kotten och slängde påsen. Så nu har den flyttat in bakom en skyffel (styfiiiil). Söt är den iallafall! :) //E

Inga kommentarer: