2012-06-15

Förbannat!

Sjuk
Den kom smygande i tisdags. Det kliade i halsen, och på kvällen började jag känna det. Förkylningen. Slemkryparn. På onsdagen kände jag att det var ett faktum, fick stora hälsokost-kuren serverad av svärmor Eva, åkte iväg och spelade fiol på en begravning och under efterföljande kaffe snurrade det så brutalt i huvudet att jag fick lov att gå och sätta mig i bilen. Det blev hem och direkt i säng.
Igår.. helt däckad. Det enda jag orkade var att kolla några avsnitt True Blood.
Idag.. bättre. Men det vore fint, tycker jag, om mina bihålor kunde sluta jävlas och om jag kunde få vara frisk och njuta av dom här lediga dagarna innan jag ska börja jobba.

Nåväl, det finns ju värre saker i livet. Har väl egentligen inte så mycket bättre saker för mig än att vara sjuk (eeeh). //E

ps. Blä. ds.

Inga kommentarer: