2012-02-14

Tips !



Om du är trött på Alla hjärtans dag, vilket vore helt förståeligt eftersom det är världens jobbigaste högtid, så kan du till exempel kolla på DEN HÄR eminenta reklamfilmen för en MYCKET bättre anledning att fira på den 14 februari.
Sen, om du till exempel skulle snubbla över något fint och kärleksfullt att göra/ge bort/köpa/säga när kommersialismens förkämpar försöker trycka ner dessa i din hals så har jag ett mycket bra tips: spara den där saken/meningen/tjänsten och ge bort den helt vanlig, tråkig tisdag i mars istället, då den kan behövas så mycket mer.

Förövrigt så besökte jag tandvården idag för första gången på flera år, livrädd för jag trodde jag skulle ha tusen hål och att jag skulle behöva betala tusentals pengar som jag inte har. MEN! För första gången i HELA mitt liv så hade jag INGA hål, inte ett enda. Blev så lycklig så jag ville krama tandhygienisten. //E

Inga kommentarer: